Ik kan mijn facebook account niet verwijderen uit mijn ipad facebook instellingen iemand een oplossing?

Ik heb best een vervelend probleem,
Ik wil het account van mijn ipad verwijderen maar als ik op verwijder druk gebeurt er dus helemaal niks, het account blijft gewoon staan, ik kan de ipad niet terugzetten naar fabrieks instellingen omdat de ipad bezit is van mijn school ik heb hem gekregen en anders krijg ik te maken Met de ICT heeft iemand een oplossing

Groeten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem en als ik mijn wachtwoord invoer zegt hij dat er geen communicatie mogelijk is met de server... Weet iemand een oplossing?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies dat

Antwoorden (1)

Heb je je wachtwoord ingevoerd? Deze moet je invoeren om het account te verwijderen, zodat niet iedereen dit kan doen als zij jou iPad in handen krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dat gedaan, wachtwoord in gevuld en dan op verwijdernaccount, daarna gebeurt er vervolge helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je Facebook helemaal wilt verwijderen (ook je account dus) moet je dit doen via de website van Facebook. Je kunt nog proberen om naar Settings > Reset > Reset Location and Privacy te gaan.