Ik heb een Samsung Galaxy S4. Ik heb per ongeluk een album met mijn mooiste foto's verwijderd. Hoe krijg ik deze terug?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (6)

Helaas, deze kun je niet terug krijgen. Er is geen prullenbak waar je je verwijderde bestanden terug kunt vinden, zoals dat bij windows wel het geval is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt Disk Digger proberen. Deze app is gratis verkrijgbaar. Je hebt er wel root voor nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is root?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Root wil zeggen dat een gebruiker toegang heeft tot alle mappen, bestanden en mogelijkheden van in dit geval een smartphone. Gebruikers zijn standaard niet root, omdat je anders het risico zou lopen dat je je toestel onherstelbaar in de war brengt. Het "rooten" van een telefoon is niet per se ingewikkeld, maar er kleeft wel een risico aan vast. Soms kan het mis gaan. Voor sommige toestellen heeft het tot gevolg dat je alles wat je hebt opgeslagen, kwijt raakt. Dat is gelukkig niet het geval bij de Galaxy s4. Het rooten vindt geheel plaats op eigen risico. Je kunt er niemand voor verantwoordelijk stellen als het mis gaat. Weet je niet precies wat je doet, doe het dan vooral niet. Of laat het iemand doen die het vaker gedaan heeft, hoewel je deze persoon ook niet verantwoordelijk kan stellen als het alsnog mis gaat. Zijn de foto's belangrijk genoeg, en durf je het aan? Kijk dan hier voor een handleiding:
http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/49251-how-to-je-toestel-rooten.html
Inderdaad, die zou je niet meer kunnen terugkrijgen tenzij ergens een backupje ervan is gemaakt zoals bij bijvoorbeeld Dropbox. Kijk ook is even terug in de cache van je SD-kaart. Daar heb ik ook veel foto's teruggevonden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cache van mijn SD-kaart? Waar kan ik die vinden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een verborgen partitie op je toestel zelf, niet op je SD-kaart. Dat is te benaderen wanneer je je toestel hebt geroot, maar dat kan omslachtig zijn. Via bijvoorbeeld een computer herstellen is makkelijker dan rooten, met rooten vervalt ook de garantie. In ieder geval de softwaregarantie.
Je kunt je toestel op je computer aansluiten, Recuva downloaden (http://www.filehippo.com/download_recuva/download/a3a4b5c7d66abc2edc748a7e973f1b97/) en proberen met Recuva het te herstellen. Over het algemeen blijven alle bestanden staan op een opslagmedium als het verwijderd is totdat het medium zo vol zit dat die gegevens over moeten worden geschreven. Recuva herstelt in de meeste gevallen de bestanden goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien staat hij in een back-up die je telefoon heeft gemaakt. Mijn telefoon doet dat zelf. Back-up kan je bij instellingen vinden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je Google+ of dropbox gebruikt, worden er automatisch backups gemaakt.