hoe zet ik vliegtuigstand aan en uit op iphone 4?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dat niet gewoon Instellingen>vliegtuigstand
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ctp, ja dat kan, maar duurt lang
Veeg naar boven, vlegtuig tikken, en je bent klaar.

Antwoorden (3)

Welke iOS staat er op? Bij de nieuwere - vegen vanaf onderkant, daar staat een icoontje van een vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heet IOS 7
Volgens mij bij zowel iOS 6 en 7 kun je gewoon Vliegtuigmodus uitzetten bovenaan bij Instellingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
U moet naar instelling gaan.
Daar staat boven aan: "Vliegtuig modus."
Schuif het knopje naar rechts en dan staat het aan.
U kunt zien dat het aan staat als er linksboven aan u scherm kijkt daar staat dat een vliegtuig tekentje.
Als u het uit wilt zetten dan doet u hetzelfde alleen schuift u het knopje naar rechts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Beide keren naar rechts?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Simpeler:veeg van de onderkant het bedieningspaneel omhoog, tik op het vliegtuig, klaar. Beter en sneller dan dat van jou met je 2 keer naar rechts schuiven.