Eerst ga je naar instellingen, dan algemeen, daarna naar gebruik. daar kan je zien hoeveel elke app gebruikt en hoeveel ruimte je nog over hebt.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee je krijgt hier geen bericht van. Wel kan je zien hoeveel geheugen er nog over is. Hiervoor moet je naar intellingen>algemeen> dan op gebruik klikken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaspro101
9 jaar geleden
De vraagsteller vraagt ook niet of hij een bericht krijgt; hij heeft al een bericht gekregen hierover
nielsjuh
9 jaar geleden
scherp jaspro!