Wat is het probleem bij mijn telefoon?

Ik heb een Samsung Galaxy S3 Mini (nog geen anderhalf jaar oud). Deze krijgt echter sinds een maand steeds vaker kuren. Zodra de batterij 80% is, sluit m'n telefoon af en start weer opnieuw op en dan heb ik ineens nog maar 2%. Met als gevolg dat hij weer afsluit en weer opnieuw opstart en dit gaat dan net zo lang door tot hij helemaal leeg is en ik krijg hem dan pas weer aan de praat als ik hem weer aan de oplader leg. Kan ik dit probleem verhelpen door gewoon een nieuwe accu aan te schaffen of is er iets anders aan de hand?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn zus heeft dit ook gehad en bij haar werkte het om de accu te vervangen. Kort om vervang de accu.