Hoe krijg ik een vochtbolletje uit een iphone gaatje?

Door een idiote samenloop van omstandigheden is zo'n vochtabsobtiebolletje (die wel eens in schoenendozen zitten) precies in de de ingang van de oordopjes van mijn iphone gekomen. Ik kan mijn oordopjes nu dus niet meer in mijn iphone pluggen en dus geen muziek meer luisteren. Ik heb geprobeerd het met een naald eruit te peuteren, maar niets werkt. Heeft iemand een goed idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stofzuiger?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik ga het allemaal eens proberen. Hopen dat het lukt!

Antwoorden (1)

Probeer het eens met de stofzuiger en de kleinste zuigmond die je hebt of alleen met de buis, zonder mondstuk. Ook kan je het proberen met zo'n stofzuigertje voor je toetsenbord van je pc. Wat je ook nog zou kunnen proberen is een limonaderietje op die plek zetten en dan zelf zuigen maar dat gaat denk ik niet zo goed. Succes ermee!
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hete naald er in prikken, af laten koelen en het bolletje er uit trekken.