Toevallig is de appoftheday vandaag (22-06-2014) een Runtastic buikspieroefenapp.
Ik heb zelf geen Apple apparaten, ik weet dus niet of dit ook in de appstore te verkrijgen is, maar als je een Android telefoon of tablet hebt zou je de appoftheday app van de playstore kunnen downloaden.
Je krijgt via de Runtastic app filmpjes voorgeschoteld die je stap voor stap uitleggen hoe een sixpack te ontwikkelen.
Deze app kost normaal gesproken ongeveer 5 euro maar is via Appoftheday gratis.
Hoe het resultaat wordt ligt natuurlijk aan je inzet.
Misschien is het wat voor je.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is een gratis app die Abs heet, hier kun je verschillende niveaus mee kiezen en ik heb al resultaat!