mijn samsung mini 2 gaat niet meer aan alleen maar zwart beeld weet iemand hoe ik mijn mobiel weer aan krijg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Licht het scherm ook niet iets op wanneer je het toestel aan de lader gooit? Zo niet, kun je de volgende knoppen tegelijkertijd indrukken.

1. Volume + (omhoog) knop aan de zijkant van het toestel
2. De home knop, grote knop onderaan op de voorzijde
3. De aan/uit knop.

Nu zal het scherm iets moeten laten zien, mocht dit nog niet zo zijn, heb je hoogstwaarschijnlijk het printplaatje oid kapot.