Kan ik een filmpje op mijn telefoon overzetten naar mijn SD-kaart?

Ik heb dus per ongeluk een filmpje opgeslagen op mijn telefoon zelf (een Samsung galaxy s3 mini) maar ik wou het op mijn SD-kaart hebben zodat ik het daarna op mijn computer kon zetten. Mijn vraag is dus of dit nog kan? Op welke manier dan ook? :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja even een file explorer/manager installeren en daarin het filmpje knippen vanaf zijn huidige locatie en plakken/verplaatsen naar je sd-kaart.

bv met deze file explorer/manager:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop&hl=nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ontzettend bedankt! :)