waarom zet mijn iphone geen foto's over?

hoi allemaal, ik kreeg gister opeens een melding op mijn iphone dat ik ios 7 moest downloaden omdat alle apps anders geblokkeerd werden. dus ik drukte gewoon op het ok knopje en toen ging die meteen de update voor bereiden, daar schrok ik wel een beetje van, want ik vind die update helemaal niet handig. ik kon het ook niet stoppen dus toen ging die maar door. maar nu zegt die dat ik mijn iphone moet aansluiten aan een pc met iTunes. maar ik bedenk me dus dat er echt hele belangrijke foto's op staan die echt niet weg mogen! ik kan mijn foto's ook niet overzetten omdat die dus eigenlijk midden in een update zit. en als ik dan naar iTunes ga dan zegt die 'iTunes heeft een iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iphone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met itunes' als ik dan druk op iphone herstellen staat er dat alle media verloren zou gaan en dat moet nou juist niet! weet iemand een manier waarop ik toch mijn foto's kan importeren of de oude ios terug kan zetten?
mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je foto's ook in de iCloud worden bewaard kun je op je pc iCloud-toegang installeren. Dan kun je daar bij je foto's en overzetten naar je pc. Anders kun je proberen je iPhone aan je pc te koppelen met een USB kabel, en via "Mijn Computer" (dus niet via iTunes) naar je iPhone te gaan (kan ook mobiel device ofzo heten). Daar vind je een map, meestal DCIM, waar in submappen weer je foto's zitten.