Allereerst moet je zorgen dat je muziek op je computer hebt staan. Als je deze muziek heb kun je je SD kaart in je computer stoppen. De meeste computers hebben daar een input voor, heeft jouw computer dat niet? Dan kun je daar adapters voor kopen.

Als je dat gedaan hebt ga je op je computer vervolgens naar 'Mijn Computer', daar zul je een nieuw icoontje zien, met het artikel nummer van jouw telefoon, in mijn geval GT-I8190, daarna ga je naar 'SD-Kaart', daar versleep je je muziek naar toe. Als het goed is gegaan kun je nu die muziek op je telefoon luisteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je gaat eerst naar mijn bestanden en dan naar het mapje alle bestanden, dan naar sdcard0, daarna zoek je naar het mapje waarin je je muziek hebt staan, vink er eentje aan, druk linksboven op 1ges.... verander dat naar alles selecteren dan klik je rechtsboven op de 3 liggende streepjes onderelkaar met een pijltje, en zie je verplaatsen staan, druk daarop en dan krijg je de mapjes extsdcard en sdcard0 in beeld, klik op extsdcard. Daarna druk je op hier plaatsen. De verplaatsing is dan als het goed is gegaan voltooid. Succes!