Mijn telefoon valt uit en start niet meer normaal op, wat kan ik doen om hem weer normaal te krijgen?

Ik heb een samsung s3 mini al bijna 1,5 jaar en hij deed het altijd perfect. Hij viel nooit uit en ik kon met de batterij 2 dagen doen. De laatste tijd valt hij gewoon uit het niets uit, terwijl hij gewoon nog 80% batterij heeft. Dan wil ik hem opstarten, maar dan laat hij dat begin 'stukje' zegmaar aan een stuk door zien, totdat ik hem in de oplader stop of de batterij eruit haal.
Als hij dan weer aan is, heeft hij in ene onder de 5% batterij.
Ik dacht eerst dat het door een app kwam, maar die heb ik eraf gehaald, maar hij doet het nog steeds.
Wat kan ik nu het beste doen om hem weer normaal te krijgen en dat hij niet meer opeens uitvalt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

doe een hard reset.
als dat niet werkt gaat je het helaas wat geld kosten want dan moet je een nieuwe batterij kopen. heb linkje toegevoegd waar je de batterij kan kopen, je kan altijd ff kijken naar goedkopere shops, maar dan moet je de betrouwbaarheid wel ff goed uitzoeken ;)