kan je een iphone hoesje gebruiken voor een sony xperia ?

ik heb een xperia en zoek een hoesje maar ik vind geen mooi en ik vraag me dus af of het lukt met een iphone hoesje ( xperia m )

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn vele verschillende hoesjes, alleen is het zo dat een iPhone 5 hoesje ook echt is gemaakt voor een iPhone 5. Dus gaat het niet passen om jou xperia te beschermen met jou iPhone hoesje.

Waar je zou kunnen kijken is www.miniinthebox.com om meer als 100.000 verschillende soorten hoesjes hebben. Van tablet hoesjes naar telefoon hoesjes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan zou je het moeten proberen; maar de kans is aanwezig dat het niet gaat passen. De Xperia M heeft als afmetingen 124 x 62 x 9,3 mm, de iPhone 5S 123,8 x 58,6 x 7,6 mm. Je ziet dus dat de iPhone iets kleiner is. Met name de breedte en de dikte van het het toestel zijn anders en de meeste hoesjes zullen dan ook te smal of te dun zijn.

Als je al een passend hoesje vindt heb je risico dat een aantal uitsparingen (zoals voor de home-knop en de camera op een andere plek zitten dan bij een Xperia M.

Beste dus doorzoeken naar een ander hoesje (bv. op de site uit het andere antwoord). Succes!