hoe kan het dat ik wel kan telefoneren maar geen sms'jes kan versturen?

dat kan pas als de service weer beschikbaar is, krijg ik als bericht. maar dat is al weken zo. ik zit bij telfort.

Toegevoegd na 27 minuten:
ik kan, ondanks de handleiding, niet vinden waar ik de berichtencentrale kan instellen!

Toegevoegd na 2 uur:
Samsung Galaxy GT S5660

Toegevoegd na 5 uur:
dat was prima tip, dank daarvoor
ik heb gedaan wat je zei. er stond inderdaad een ander nummer voor de centrale. gek eigenlijk want tot een week of zo terug heeft het toestel goed gefunctioneerd. ik heb het nummer vervangen door het nummer dat je noemde, maar het werkt nog steeds niet.....

Toegevoegd na 2 dagen:
het gekke is, sommige berichten, de meeste dus, blijven hangen in 'verzenden', maar soms zijn er berichten waarbij bericht is 'mislukt'.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke telefoon en besturingssysteem?

Het beste antwoord

Telefoneren en SMS staat los van elkaar. Om een sms te kunnen versturen moet je het juiste sms centrale nummer in je telefoon staat.
Zie link voor telfort

Toegevoegd na 2 uur:
Zie 2e bron voor instellen. Wel het nummer van telfort gebruiken +31626000230

Toegevoegd na 6 uur:
Je hebt alle opties van de 1e link nagelopen. Je hebt het nummer inclusief de + ingevoerd? Anders toch maar concant opnemen met telfort.