Hoe komt het dat het geheugen van mijn Galaxy y zo snel vol raakt?

Ik heb maar 5 gedownloade apps en 2 daarvan op de SD kaart van 2 GB. Een tijdje eerder kon ik nog wel grote apps downloaden, maar nu iet meer, terwijl ik nu zelfs nog minder apps heb als toen. Hij zegt de hele tijd dat mijn intern geheugen vol is. mijn SD kaart is nog bijna helemaal leeg. Is er een manier om bestanden van mijn intern geheugen naar mijn SD kaart te verplaatsen? (alle standaard bestanden kunnen niet verplaatst worden).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Geven idee of dat kan maar ik enzo meer mensen die ik ken hebben dr last van. Ik download altijd wat achterelkaar, Dan heb ik er meerdere meer op, en Als je maps niet gebruikt kun je streetview enn maps er ook af doen. Helpt ook. Alleen die apps komen wel steeds terug. Ik weet niet of je wat aaninfo hebt maar ik hoop dat je er watmee kunt

Toegevoegd na 1 minuut:
Geven (woord 1) is geen en enzo is en. (Irritant t9)