kan hij zijn dat een telefoon al een screenprotector heeft vanuit nieuwe doos?

Een familielid van ons heeft een samsung galaxy s3 gekocht nieuw in een verzegelde doos (sticker erop van dit is een Europees model etc etc). Bij openmaken bleek dat er op de achterkant nog een fabrieksfolietje zat maar op de voorkant zat al een screenprotector??? Ik verwachtte daar eigenlijk ook een folie met reclame van de S3. En dan moet je er nog zelf een screenprotector op plakken toch indien gewenst? Normaal zie je dit ook als je unboxing video's bekijkt. Telefoon komt simlockvrij van de phonehouse.
Is dit een nieuw toestel of refurbised?? Stekkers etc. zaten ook allemaal nieuw verpakt en alles zit er hagelnieuw uit, maar ik vind het toch vreemd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K
redhouse
9 jaar geleden
Is niet vreemd ,zelf een nieuw toestel gekocht en kwam er later achter de er een screenprotector opzat..
Mooi mee genomen :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dit zover alleen mee gemaakt met Sony telefoons. Ik heb de S3/S4 gehad en op beide zaten er geen beschermfolie overheen alleen een harde plastic met erop HD Oled blabla.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad een screenprotector. Maar dan één om tijdens het transport krassen op het scherm te voorkomen, niet om te gebruiken zoals de protectors die worden verkocht. Maar het staat je vrij om hem te laten zitten, uiteraard.

Antwoorden (1)

Dat is inderdaad vreemd. Nieuwe toestellen uit de doos hebben geen screenprotectors op het scherm. Dan is de mobiel volgens mij al eens gebruikt of uit de doos gehaald. Zitten er misschien lichte krassen erop? Het zou kunnen dat iemand het een keer heeft terug gebracht naar de fabriek, omdat ie het niet goed deed. Ik heb dat ook gehad bij een mobiel.