Komt er in een sony xperia z1 net zo snel een barst in het scherm als een sony xperia z?

Want ik lees op consumentenbond bijna allemaal negatieve reacties
over scherm etc

Toegevoegd na 2 minuten:
Want ik wil namelijke een sony xperia z1 kopen
maar ik weet niet of ik deze nou wel of niet moet kopen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat het scherm van de Z zo snel zou barsten is onzin. Er is een ware tirade gaande richting de Xperia Z die gewoon ontzettend oneerlijk vormgegeven was door met name Kassa die daar een onzinnig item over gemaakt heeft. Kortom, de Z barst niet sneller of minder snel dan een ander toestel. Voor de Z1 geldt hetzelfde.

Wel is het zo dat Sony pas recentelijk begonnen is met schermen waarvan de inkijkhoeken wat beter zijn. Waarom ze dat eerder niet gedaan hebben, is maar de vraag. Maar in dat opzicht vallen de Z1 en Z inderdaaad tegen. De toestellen van daarna zijn wel ok.

Hoe dan ook, met de Z1 doe je echt geen verkeerde koop. Een prima toestel. Maar onder de toestellen met die specificaties is het erg druk. En ook de toestellen van daarvoor schelen niet veel in prestaties maar wel in prijs. Kijk ook naar toestellen als de Nexus 5, LG G2, Samsung Galaxy Note 3 die dezelfde processor hebben en goedkoper zijn, of de HTC One, Samsung Galaxy S4 die wat trager zijn, maar niet veel schelen.