Hoe vind ik de ingangsspanning op mijn Samsung galaxy S drie mini?

Ik heb een MT logic solar oplader gekocht bij de Aldi en in de handleiding staat:BELANGRIJK:contoleer of de ingangsspanning van uw apparaat in overeenstemming is met die van de lader van het apparaat. Het selecteren van de verkeerde spanning beschadigt de accu van uw apparaat.Selecteer met de schakelaar de juiste spanning op de zonnecollector voor uw apparaat. Je kunt dan kiezen tussen 5v,5.5v en9.5v Welke moet ik nu kiezen. Op mijn Samsung kan ik niks vinden. Wie helpt mij hiermee?

9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5v
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ooo ja, bron:
http://www.bol.com/nl/p/galaxy-s3-oplader-micro-usb-samsung-adapter-lader/9200000013171118/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over het algemeen is het 5 Volt. Je kunt veiligheidshalve natuurlijk even kijken wat er op de lader van Samsung zelf staat. Ik heb nu even geen lader bij de hand, maar ik kan me niet voorstellen dat het iets anders is.

Het beste antwoord

De 5V kiezen. Dit is ook het voltage dat de laders van Samsung zelf gebruiken.