Alleen als je die optie aanzet in de cloud en ik heb het ook wel eens gehad dat ik met een nieuwe telefoon synchroniseer met iTunes en er ineens oude berichten terug waren maar anders is weg is weg..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
volgens mij niet, maar wel door je provider
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, in beperkte mate.

Als jij berichten (of het nu sms'jes, emails of contacten zijn) markeert om te verwijderen blijven ze nog steeds op je iPhone staan. Al kun jij ze niet meer zien. Pas als je je iPhone synchroniseert met iTunes worden alle oude bestanden van je iPhone gewist.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, je SMS'jes bestaan nog wel maar je kan hier vrij moeilijk bij komen, dit is omdat alleen de bits die aangeven dat er een SMS op dat stukje harde schijf staat, verwijderd. De SMS wordt pas verwijdert wanneer de ruimte nodig is voor wat anders.