Wat moet ik laten maken als de wifi van mij iPod Touch 5 kapot is?

Ik heb een iPod Touch 5 Generation, en die kan met geen een WiFi.
Ik heb alles al geprobeerd, iPod gereset, geupdated en op meer dan 5 verschillende WiFi netwerken proberen te verbinden maar ik krijg dan een berichtje van: Geen verbinding mogelijk met netwerk.

En dat bij 5 verschillende netwerken.

Volgensmij is er iets kapot? maar ik weet dus niet wat.
Kan iemand mij helpen? kan ik het ergens laten maken en wat moet ik dan laten maken?

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 1 dag:
PS:

Ik kan wel WiFi verbindingen vinden. Maar er niet mee verbinden.
Maar als ik mijn Hotspot van mijn iPhone aan doe. verbind die zich ermee, en staat ook duidelijk dat die is verbonden, maar kan niet op internet. Dus hij zegt dat die is verbonden met de hotspot van mijn iPhone maar is die dus zogenaamd niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je geen garantie? Zowel, gewoon terugbrengen naar de winkel waar je het vandaan hebt.

Antwoorden (3)

Vermoedelijk is je WiFi antenne in je iPod stuk of losgekomen bij bijvoorbeeld een klap. Het is zeker weten te vervangen en zelfs door jezelf maar het is wel moeilijk. Je zou naar een telecom winkel kunnen gaan of bij apple en het laten repareren of je kan naar een buitenlands winkeltje gaan waar je het voor minder dan de helft kan laten repareren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoelang geleden heb je deze ipod gehaald, waarschijnlijk zit er nog apple garantie op en word hij bij een Apple Store gewoon gratis gemaakt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Uiteraard als het een fabrieksfout is, en als de iPod ongeopend is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou niet te snel stellen dat hij kapot is. Want als je nog wel de wifi netwerken kan vinden dan is hij in ieder geval deels nog werken. Heb je al geprobeerd alles opnieuw te installeren? Dus niet update maar een factory reset en dan ios nieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met factory reset bedoel je, mijn iPod aan iTunes kopelen via pc en dan herstel doen? Dat heb ik namelijk al gedaan.
Maar helaas zonder resultaat.