ik heb groene aanslag in mijn oplader en in mijn iphone hoe haal ik dat weg?

ik heb vaak aan mijn oplader soort van gelikt of een klein beetje natgemaakt omdat ik dacht dat dat hielp en nu zit er een groene aanslag op mijn oplader en in mijn iphone en nu laat mijn iphone niet meer op en ook niet met een nieuwe oplader

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nieuwe oplader kopen en het oplaaddeel van je iPhone laten vervangen. Groene aanslag in deze is "geroest" (geoxideerd) koper. En daarna nooit meer likken aan de oplader/iPhone. Enne, als Apple van mening was dat je de oplader en je iPhone nat moest maken dan hadden ze dat wel in de handleiding gezet...

Antwoorden (1)

Dat is corrosie, of te wel geoxideerd metaal, oftewel roest. Niks aan te doen.... Nooit je lader of telefoon nat maken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
PoppeSchuitema
9 jaar geleden
Geaxideerd koper, de groene aanslag is giftig dus kijk er mee uit. Je kunt proberen met een naald o.i.d. de aanslag weg te krabben zodat je weer het koper ziet misschien dat hij dan weer laad