Dat ligt maar net aan wat voor soort broekzakken je hebt. De Samsung Galaxy Note is een groot toestel en zal niet in elke broekzak passen. Vooral vrouwenbroeken hebben vaak wat kleinere en strakkere broekzakken. Bij de broeken van mannen past hij meestal wel omdat die broeken meestal bredere en grotere zakken hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb Samsung Galaxy Note 2 en ik draag vaak skinny jeans en in die zakken past het niet. Maar de zakken van mannenbroeken zijn meestal wat ruimer. Daar zou het in kunnen passen. Het past wel in een joggingbroek zak.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vind het trouwens niet erg, aangezien ik nooit mijn telefoon in mijn zak doe. Ik doe mijn telefoon voor de veiligheid in mijn tas. In je broekzak kan de telefoon eruit glippen.