Hoe downgrade je Android 2.2.1 naar 2.1 ?

Ik wil graag mijn Htc Wildfire rooten via m'n Mac, dit gaat helaas niet met het programma Unrevoked3 omdat mijn Androidversie 2.2.1 is.
Is er een manier om je versie terug te zetten naar 2.1 ?
Factory-reset heeft niet gewerkt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Met factory reset herstel je alleen de huidige versie. Ik heb wel een help pagina gevonden voor je voor root van 2.2.1, maar ik weet niet of die tools ook goed werken op een mac. Verder heb ik ook de pagina van xda-developers toegevoegd, daar kun je ook veel informatie vinden over roms en rooten

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is uiteraard niet een precies antwoord op je vraag, maar wellicht wel een alternatieve manier om je doel te bereiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik zorg dat ik binnenkort van iemand of bij iemand een windows computer mag gebruiken en dan kijk ik of het lukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uiteindelijk is t gelukt bedankt.