mijn ipod touch geeft niks anders weer dan een apple logo en laad scherm?

hij blijft op een zwart scherm met een apple logo, of als ik sommige knopjes ingedrukt houd of uit het niets springt hij op laadscherm en dan gaat hij uit en dan weer op logo of weer op laadscherm, hij gaat wel aan maar start niet op en geeft dus alleen laadscherm en het apple logo aan en resetten lukt niet!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

het kan zijn dat je iPod op is maar hij kan ook gewoon uit staan ik heb ook een iPod en dat is ook bij mij gebeurd als hij het 1 keer weer wel doet dan moet je snel naar instellingen gaan en je iPod opn nieuw installeeren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat bedoelt u met op zijn?
Oke maar hij gaat dus niet aan hij flasht af en toe tussen laadscherm geen scherm en apple logo terwijl hij wel ingeplugd is!
DFU Mode: Hou de powerbutton en de homeknop ingedrukt totdat er een scherm verschijnt met een iTunes logo en een kabel. Werkt dit niet? Even naar de Apple Store gaan of naar de Media Markt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is meestal als je hem na een volledige uitschakeling weer aan doet of dat die juist uitvalt omdat je accu op is. Maar mischien werkt het om de home knop en aan- en uit knop tegelijk in te drukken dan start die namelijk opnieuw op. Ik hoop dat het werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je 100% zeker dat je oplader niet kapot is??? (Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad)