ik bleef haken met mijn mp3oordopjes en nu komt er weinig geluid uit mijn s3 hoe verhelp ik dat?

Ook nadat ik nieuwe heb gekocht daar die oude oordopjes helemaal stuk waren gegaan hoor ik maar zeer weinig geluid. Kan iemand mij helpen.

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mogelijkheid bestaat dat je insteek uitgang hierdoor beschadigd is. Advies in deze zou zijn laat hem door vakman nakijken/repareren. Vraag wel van te voren wat het gaat kosten, misschien wel zoveel dat het beter is nieuw te kopen.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat de aansluiting van je telefoon beschadigt is doordat je bleef haken. Je kunt eens proberen om je nieuwe koptelefoon er extra stevig in te drukken. Als je nog garantie hebt kun je terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht (al denk ik dat dit niet volledig wordt vergoed omdat het geen fabrieksfout is).

Het zou natuurlijk ook kunnen dat je nieuwe oordopjes kapot zijn, vraag eens aan iemand anders of die jouw oordopjes op zijn/haar telefoon wil inpluggen om dit te controleren.

Al eens het volume op je telefoon harder gezet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
molenaar
9 jaar geleden
Ligt niet aan de oordopjes. Die had ik al uitgetest op mn tweede mobiel.
volume op volle toeren dus dat is het niet. Ik denk dat het idd eens van binnen uit kan zijn ja. Dankjewel voor het beste antwoord!