hoe geraak ik uit de herstelmodus van mijn iPad? (foutcode 16)

Ik bezit een iPad 2 die ik niet via wi-fi kon updaten naar ios 7, dus deed ik dat (nu pas) via itunes. Helaas lukte dat niet en zit ik nu 'in de herstelmodus' of hoe zal ik dat noemen. ik krijg mijn ipad nu niet meer aangezet want wanneer ik dat doe, komt het itunes icoontje op het scherm te staan. iedere keer wanneer ik deze via itunes probeer te herstellen(ingeplugt in mijn pc) komt er op het scherm van de iPad een balk te staan met het verloop, maat telkens op het einde loopt deze balk vast en voltooid het herstel dus niet. Op mijn computerscherm komt dan te staan: ' De iPad iPad kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (16).'
Ik heb al opgezocht wat het probleem zou kunnen zijn maar heb nog geen oplossing gevonden.

Iemand die ook met dit probleem zit of misschien zelfs een oplossing weet voor dit irritant probleem?
Alvast bedankt.

(mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet de home en powerknop tegelijk indrukken, dan dan gaat hij weer aan,