Kan ik een app downloaden die niet bij mijn mobiel in de playstore staat?

Ik wil zóóó graag ''My Talking Tom'' installeren op mijn mobiel, maar hij staat niet op mijn mobiel in de playstore... Is het mogelijk om hem alsnog te downloaden?

(PS: Ik heb een Samsung Galaxy Ace)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als een app op jouw mobiel niet in de play store voorkomt betekent dit meestal dat de app niet compatible is met jouw apparaat. Je kan de app wel installeren door deze buiten de play store om te downloaden. Google maar op my talking tom APK. Pas hiermee wel op, het is mogelijk dat er virussen of malware is toegevoegd aan bestanden die je buiten de play store om download.

Het beste antwoord

als je hem niet in de play store kunt downloaden, moet je eerst 4shared downloaden(dat kan wel gewoon in de play store), dan maak je een account aan voor 4shared(als je dat niet wilt, kun je hem nadat je talking tom hebt gedownload gewoon weer verwijderen). als je een account hebt, ga je op je mobiel naar 4shared en gaat naar zoeken, volgensmij via het menuknopje linksonder op je mobiel. dan zoek je my talking tom en je probeert een paar versies te downloaden, totdat hij zegt dat hij hem heeft gedownload. als laatste verwijder je 4shared. dat kan maar het hoeft niet.

p.s. als je de eerste paar wilt downloaden, kan het zijn dat hij zegt ''applicatie niet gedownload''. dan probeer je gewoon de volgende en op een gegeven moment vind je hem wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als een app op jouw mobiel niet in de play store voorkomt betekent dit meestal dat de app niet compatible is met jouw apparaat.

Je kan de app wel installeren door deze buiten de play store om te downloaden. Google maar op my talking tom APK. Pas hiermee wel op, het is mogelijk dat er virussen of malware is toegevoegd aan bestanden die je buiten de play store om download.