Is er een programma om foto's van je iPad ergens te plaatsen(wel op je i pad zichtbaar ) maar zonder ze gigabyte in beslag nemen?

Ik heb veel foto's /video's op mijn i pad en het neemt veel gb in beslag, ik kan ze wel op de computer zetten maar ik wil via mijn i pad nog gemakkelijk bij mijn foto's kunnen komen. Is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

kijk op onedrive.com dit is van microsoft 8 gb gratis :tip maak account aan en blijf ingelogd maar ter bescherming ,maak er geen bladwijzer van. ik gebruik dit al enige tijd en bevalt prima.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik weet een optie , via icloud

Maak een fotostream aan en verwijder ze van je ipad ( kopieer ze eerst even uit windows verkenner als backup) en bekijk ze eruit!! En je zal ze alleen keijtraken als je ze van de server wist
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dit wat voor jou? Of bijv een Nas, daar stream je alles mee naar je iPad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou icloud of dropvox gebruiken

Toegevoegd na 53 minuten:
**dropbox
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de Cloud

Alles online!
bekend programmatje ervoor is Dropbox je maakt echter een online account aan dan krijg je 500 GB gratis ( dat is meestal ruim genoeg ) meer kan ook maar dat kost geld. en daar kun je via alle apparaten die jij bezit bij je foto's terecht met simpel weg de Dropbox app ( of pc programmatje downloaden )

Ook een bekende is Google Drive
dat komt nu langzaam steeds meer naar boven maar vanwege de gebruiksgemakken ga ik voor Dropbox
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan dropbox gebruiken daar kan je met de gratis versie 1gb in stoppen
Je kan ook gewoon de iCloud gebruiken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan natuurlijk iCloud gebruiken, maar daar krijg je maar 5 gb gratis voor foto's, mail, notitie's, herinneringen, pages enz.
Google drive heeft 15 gb, maar iCloud synchroniseert weer veel beter met je iPad omdat het natuurlijk ook Apple is.
Dropbox zou ik zelf aanbevelen. Je krijgt 50 gb gratis, is makkelijk te downloaden op al je apparaten en niet te moeilijk om op te slaan. https://www.dropbox.com/ipad