Knopje van me Iphone zit vast, hoe krijg ik hem los?

Hoi,

Het plus knopje van me Iphone zit vast, je kan hem niet meer indrukken.
Hoe krijg je dit weer los?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sommige mensen gebruiken een wattenstaafje met een beetje alcohol en gaan dan er dan voorzichtig overheen. Vaak is het namelijk vuil wat er tussen zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iphone 4

Antwoorden (2)

je zult of aan moeten peuteren, of eventjes langs de dichtstbijzijnde smartphonewinkel gaan om daar te vragen of ze hem los kunnen maken. zelf heb ik dat probleem ook gehad en na een tijdje peuteren (met pincetje) krijgt je hem uiteindelijk wel los
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een knopje (homebutton) zit meestal vast doordat er viezigheid achter of tussen de homebutton en het scherm is gekomen. Ook kan het zijn dat het clipje dat onder de homebutton zit niet meer goed functioneert. Hierdoor "veert" de homebutton niet meer goed omhoog. De goedkoopste oplossing is om zelf een nieuwe homebutton in je iPhone te plaatsen. Tevens kun je er voor kiezen om even langs een locale telefoonwinkel te gaan, al zul je hier wel vaker duurder uit zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is de homebutton niet het is het knopje boven de Iphone