Hoe kan ik een iPhone activeren zonder SIM-kaart?

Ik heb net een iPhone 4 GSM gekocht met iOS 7.1 erop, maar het probleem is dat ik geen Micro-SIM bij de hand heb. Hoe kan ik m toch gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Je kan WiFi installeren zodat je internet hebt. Je kan dan apps downloaden en email instellen. Ook Whats app kan je downloaden om berichten via internet te verzenden. Bellen en sms-en kan natuurlijk niet zonder sim.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Spring een binnen in een gsmwinkel of bij uw provider, deze maken van je huidige Sim een microsim. Ze hebben daarvoor een speciale tang en het is in 3 seconden gefikst.
Ondertussen kan je verder zoals hierboven beschreven.