Kan je een ti-84 plus overclocken?

Ik vroeg me gewoon af of je een ti-84 plus(of andere rekenmachine)kan overclocken?
de rekenmachine zou als het mogelijk is behoorlijk worden overgeclockt omdat er zeer weinig warmte vrij komt, enige nadeel is misschien de batterij.
Ik wil dit weten omdat het me leuk lijkt om zwaardere spellen te spelen op een rekenmachine, waar je anders meerdere voor nodig hebt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, maar niet vanuit een magische BIOS, je zult het kristal moeten vervangen op de print voor eentje met een hogere frequentie, maar pas op: ze komen in verschillende vormen en maten .... zie plaatje