waar Kan smartphone hoesjes Voor een samsung galaxy pocket kopen?

Ik heb een best wel oude telefoon : de samsung galaxy Pocket. Mijn vraag is; zijn er winkles die hoesjes Voor deze telefoon Crippen. Liever niet te duur

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Hier volgens mij te vinden. Snelle en nette bezorging.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, ik heb over dat Winkles heengekeken.
Hier vind je veel accessoires.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier ook nog wat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op de Bazaar/zwarte markt in Beverwijk zijn hoesjes te koop voor alle soorten telefoons. t zijn een soort kraampjes met blauwe borden. t zijn er heel veel dus moet er wel is naar je zin tussen zitten. Ik weet niet of het mogelijk voor je is om naar Beverwijk te gaan, maar anders zou het namelijk wel heel nuttig kunnen zijn.