Mijn telefoon pakt af en toe geen geluidsdragers, hoe kan dit?

Mijn telefoon (Sony Xperia j) pakt af en toe geen geluidsdragers meer (oortjes koptelefoon) weet iemand hoe dit kan? Om de geluidsdragers zelf gaat het niet want als ik niet op m'n iPod aansluit doen ze het gewoon, dus het licht echt aan de telefoon om ze weer toelaten pakken moet ik m'n telefoon opnieuw opstarten maar ook dat helpt soms niet!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zit er niet gewoon stof in je koptelefoon ingang? Broekzakken zitten vaak vol met kleine stofjes. Ik maak die van mijn telefoon héél voorzichtig schoon met een tandenstokertje.