Hoeveel kost een iphone 5s?

Ik ben aan het sparen voor een iphone, dus dan zou ik graag de iphone 5s hebben, maar weet iemand de officiële prijs voor een iphone met 64GB, op het internet vond ik de prijs 899,100 euro. Is dat de juiste prijs. Weet ook iemand of de iphone 5s in mei of juni al minder gaat kosten? en hoeveel dan?

Toegevoegd na 5 minuten:
Foutje: 899,00 euro

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Je hebt ze vanaf € 520,- dus een stuk goedkoper dan die jij gezien hebt.

https://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=&oq=iphone+5s&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ADSA_nlNL475NL512&q=iphone+5s+prijs&gs_l=hp..2.0l5.0.0.0.2224...........0.jA-Sr57Ktxc#hl=nl&q=iphone+5s+prijs+64gb&tbm=shop

Misschien worden ze goedkoper als in juli de uitverkoop is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De officiële prijs van een iPhone 5s 64GB is €899,00.

Maar je kan hem op verschillende webshops voor iets minder vinden (zie bron). Met een abonnement krijg je hem vaak goedkoper erbij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De prijs van 899 euro geldt enkel wanneer je een los toestel koopt, als je kiest voor de iPhone 5S i.c.m. een abonnement, dan kan het veel goedkoper. Sterker nog, je kunt de iPhone 5S zelfs gratis krijgen bij abonnementen van rond de 40 euro per maand.

Bovendien gaan er momenteel al allerhande geruchten de wereld rond omtrent een aanstaande lancering van de iPhone 6 (of hoe deze ook zal gaan heten). Die zou zelfs al zo vroeg als in mei kunnen komen. Afhankelijk van wanneer deze dan in de winkel in Nederland ligt, zit hier vaak ook een prijsverlaging van de voorgangers (en dus ook de 5S) verbonden.