Wordt mijn iPad automatisch gesynchroniseerd met mijn iPhone?

Ik zit er over na te denken om een iPad aan te schaffen. Ik heb al een iPhone. We gaan er even voor het gemak vanuit dat ik de iPad al heb gekocht. Stel dat ik daarmee inlog op mijn iTunes-account, wordt hij dan automatisch gesynchroniseerd met mijn iPhone? Oftewel, worden al mijn apps, foto's, video's en contacten direct gekopieërd naar mijn iPad? Of kan ik zelf beslissen wat ik doe? En hoe gaat dat in de toekomst? Als ik een app toevoeg aan mijn iPhone, wordt ie dan meteen toegevoegd aan m'n iPad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De meeste apps hebben een aparte ipad variant die aangepast is voor je ipad. Daarom worden Apps niet automatisch overgezet. Op je ipad kun je zowel de speciale ipad apps als iPhone apps downloaden. Dit moet je echter handmatig doen.

Foto's kun je wel automatisch overzetten met behulp van het onderdeel Fotostream. Dit is weer een onderdeel van ICloud (dit wijst zich allemaal vanzelf)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met iCloud kun je ook contacten overzetten trouwens
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het goed is met de icloud wel. Ik heb ook een iphone en ipad en alles is hetzelfde, qua agenda, Apps, notities, bestanden etc.