Dit ligt meestal aan de populariteit van de telefoon.
Neem de Samsung Galaxy S4 of de Iphone 5 bijvoorbeeld,
dit zijn zeer populaire telefoons en worden veel verkocht.
Fabrikanten spelen hierop in en brengen voor die telefoons dus hun hoesjes uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kwestie van vraag en aanbod. Google maar eens op de ijzeren hand en smith.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sommige telefoons zijn gemaakt voor mensen die geen waarde hechten aan een populair model waar veel andere mee lopen, en dan vervolgens middels een hoesje die telefoon weer apart te laten lijken. Die telefoons worden dus verkocht aan mensen die niet zo'n hoesje willen kopen. Dus worden er gelukkig geen hoesjes voor gemaakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het heeft ook te maken met hoe oud de telefoon is een mobieltje van 2008 is het moeilijker om hoesjes te verkrijgen dan één van 2014