internet doet het op mijn telefoon alleen via wifi, niet via 3G. Hoe kan ik dit oplossen?

Hoi! Ik heb een sim-only bij t-mobile. Ik heb een internet bundel van 250mb en nu heb ik daar nog 105 mb van over. Maar ik ontvang buiten de deur nooit appjes en kan ook niet op facebook. Ik ontvang het pas als ik thuis weer op de wifi zit. De instellingen zijn hetzelfde als bij mijn dochter, die wel gewoon internet buiten de deur heeft. Weet iemand wat dit is/ Hoe ik het op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat bij je mobiele data staat uitgeschakeld. Bij Iphone kan je dat instellen bij mobiel netwerk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je geeft aan dat je een databundel hebt, en daar ook al mb's van verbruikt hebt. Dat wil zeggen dat je (deze maand) wel gebruik hebt kunnen maken van draadloos internet buiten de deur.

Je kunt kijken of je data verbinding nu uit staat. Afhankelijk van je toestel is het waar je dit kunt instellen. Kijk bijvoorbeeld of hij op "vliegtuigmodus" staat.

Je kunt ook de "t-mobile app" downloaden om te zien of je NU ook data uit je databundel verbruikt. Is dat WEL het geval dan moet je het in de instellingen van Whatsapp en Facebook zoeken. Maar denk niet dat het aan dat laatste ligt.