Ik krijg de rode smart cover van ipad mini niet meer proper,bestaan er stickers vr die je erop kunt kleven ,terug verwijderen en andere erop doen?

Natuurlijk goedkoper dan de prijs van een nieuwe mini smart ipadcover :)

10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, iPad Mini Screen Protector
iPad Mini Screen Protector
Deze screenprotector is perfect geschikt voor de nieuwe iPad Mini. De screenprotector bestaat uit een 100% transparant folie die wordt aangebracht op het scherm van uw iPad Mini. Het display folie zorgt voor bescherming van de iPad Mini tegen krassen en vettigheid. De screenprotector is kant en klaar en past perfect op de iPad Mini. Het is dus niet noodzakelijk om het folie nog zelf te moeten snijden.
Geschikt voor iPad Mini