Mijn HTC One X opent geen apps meer, wat kan ik eraan doen?

Ik heb mijn telefoon nu bijna een jaar, en heb er nooit problemen mee gehad. Tot gisteren dus, want mijn telefoon liep vast en sindsdien kan ik er helemaal niks meer mee. Staat hij vergrendeld en ik zet hem aan duurt het een minuut of soms langer voordat het scherm iets gaat doen. Na het vergrendelen duurt het weer heel lang voor ik mijn homescreen te zien krijg. Mn apps openen ook niet meer, wat ik nog het vervelendste van alles vind, want werkt het wel maar heel langzaam, dan zou ik op zijn minst een groot deel foto's of apps kunnen verwijderen zodat hij sneller word bijvoorbeeld. Ik kan geen Whatsappjes meer lezen, niet op Facebook, helemaal niks. Het enige werkende is Zaklamp. Nogmaals, ik heb een HTC One X, ik zou eventueel terug kunnen naar fabrieksinstellingen, of eigenlijk niet want mn instellingen open ook niet, natuurlijk.. Maar er schijnt nog een andere manier te zijn door middel van je knopjes in een bepaalde volgorde aantikken/indrukken. Ik vind het heel, heel vervelend want ik heb toch echt mn Whatsapp wel nodig.. Zou iemand een oplossing weten? Heb m al opnieuw opgestart, en zelfs uitgezet en hem 4 uur compleet met rust gelaten, wat voor mij al een prestatie op zich is. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou je telefoon via de onderstaande stappen kunnen terugzetten naar fabrieksinstellingen:

1. Houd de knop VOLUME OMLAAG ingedrukt en houd vervolgens de AAN/UIT-knop ingedrukt.
2. Wacht tot het scherm met de drie Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toetsen AAN/UIT EN VOLUME OMLAAG los.
3. Druk op VOLUME OMLAAG om FABRIEKSINSTELLINGEN HERSTELLEN te kiezen en druk vervolgens op AAN/UIT.