Samsung galaxy mini 2 start op en sluit meteen weer af. Hoe los ik dit op?

Ik heb niks raars gedaan met mijn telefoon, geen root, niks. Ik kwam gewoon terug van mijn werk en zag dat mijn telefoon opstarte, totdat de naam van mijn telefoon in beeld kwam, de telefoon uitging, en dit herhaalde. De telefoon is niet leeg en laadt gewoon op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb ditzelfde probleem ook een keer gehad met mijn galaxy s3. U moet uw telefoon in de oplader doen en dan de aanknop 30 seconde indrukken dan moet hij het weer gewoon doen, als het hij dan niet doet zou er iets mis kunnen zijn met de batterij. Als dat zo is en u heeft nog garantie kunt u hem gewoon naar uw provider opsturen. Succes!