Is er een manier om mijn iphone te ontgrendelen (met pincode) terwijl het scherm kapot is?

Ik heb een iphone 4 en sinds een tijdje doet op een bepaalde plek mijn touchscreen het niet meer. Dit is op zich geen probleem, maar nu moet in na een software update mijn iphone ontgrendelen, wat niet lukt omdat op de plek waar je "OK" moet zeggen het scherm kapot is.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Probeer een update via je laptop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar instellingen, dan toegankelijkheid. Zet vervolgens de optie "zoomen" aan, vervolgens kan je door met 3 vingers op het scherm te tikken het beeld inzoomen en het ontgrendelknopje verplaatsen naar waar je touch het wel doet.

Instellingen bereiken kan volgens mij ook via iTunes.