Hoe importeer ik foto's van mijn pc terug naar mijn mobiel?

Heyhey,
Ik heb even een vraagje.. Er stonden heel wat foto's in mijn telefoon dus die heb ik op mn pc gezet, alleen stonden er op mn pc nog wat foto's die ik graag in mijn telefoon terug wil hebben... Maar geen idee of dat kan en hoe je dat dan eventueel kan doen???!
Kan iemand me daarbij helpen als diegene dat weet!
THXXXX x Carool.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Foto's naar jezelf mailen en mails openen op je telefoon. Daar dan opslaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik doe altijd het sd kaartje van mijn telefoon in een kaartlezer en zet dan de bestanden die ik wil kopieren of verhuizen van mijn kaartje op mijn komputer en andersom.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je een iPhone hebt dan kun je met een app genaamd tongbu al je foto's sneller dan itunes overzetten met alle andere apparaten kun je dat via de usb doen voor de iPhone heb je trouwens ook een usb nodig