Waarom stuurt de server van whatsapp een bericht dat ik moet upgraden?

Ik krijg telkens berichten van Server via whatsapp dat het tijd is om whatsapp te upgraden maar als ik dat doe heb ik te weinig schijfruimte om te upgraden. Hoe voorkom ik dat ik dat bericht telkens krijg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan hier niets aan doen behalve de versie van je whatsapp upgraden. Als je dat niet doet kan je na een bepaalde datum geen gebruik meer maken van whatsapp omdat dan de oude versie uit de lucht wordt gehaald. Het enige dat je kan doen is meer schijfruimte vrijmaken en whatsapp upgraden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt whatsapp niet verplaatsen naar de sd kaart he?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een iPhone en daar zit geen sd-kaart in, maar als ik het me goed herinner behoorde dat in het verleden op mijn htc inderdaad niet tot de mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de grootste apps zoals facebook, wordfeud en nu.nl al op de sd kaart staan maar op deze telefoon staat zoveel onzin al standaard dat ik niet kan verwijderen. Ik kan niet meer ruimte maken dus op de telefoon zelf en whatsapp kan niet naar de sd kaart. Dus probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cache geheugen en gegevens van oa internet, facebook en diverse andere apps wil nog wel eens helpen om ruimte vrij te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap er niks van, ik heb inderdaad van een aantal programmaatjes die er standaard opstaan de opgebouwde kb weggehaald en kon ineens whatsapp nu wel bijwerken. Bedankt voor het meedenken allemaal.