Hoe kan je updates op een ipad afbreken?

Ik ben updates op mijn ipad begonnen, maar nu is er niet meer genoeg geheugen. Die updates stoppen dan, en dus kan ik de apps niet meer openen. Is er een manier om die updates af te breken of te annuleren zodat ik de apps weer kan openen?

Toegevoegd na 46 seconden:
Dit bedoel ik:

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Start je IPad eens opnieuw op, misschien helpt dat?

Antwoorden (1)

Je zou ze moeten kunnen afbreken. En anders moet je je ipad aansluiten op de pc. En daar zou hij ze automatisch moeten kunnen herkennen. En dan kan je ze voor alsnog verwijderen.