Hoe stel ik achtergrond in op mobiel?

Ik wil een achtergrond op me menuscherm
en een andere op mijnn vergrendelscherm. Hoe moet ik dit doen

ik heb een Sony Xperia E

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Ik heb zelf geen Sony xperia maar misschien kun je dit proberen.
Om je achtergrond te veranderen:
Druk bij je beginscherm op het drukknopje met de streepjes onder elkaar aan de rechterkant
Druk op wallpaper (achtergrondafbeelding) , kies dan een achtergrond
Je kan een foto kiezen die je hebt opgeslagen. Je kan ook naar Google Play gaan en andere zoeken om te downloaden, bijvoorbeeld, achtergronden die veranderen met de uren van de dag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een Xperia L. Bij mijn mobiel gaat het als volgt:
Ik denk dat dit trouwens wel overeen komt met jouw Xperia E, want de software van Sony is bijna altijd het zelfde, op misschien een paar functies na.
1. Ga naar Instellingen.
2. Ga naar Weergave.
3. Voor een achtergrond op je menuscherm klik je op: Achtergrond.
Voor een achtergrond op je vergrendel scherm scroll je naar beneden en klik je op:
Vergrendeld scherm.
4. En dan komt er (als het goed is) een venstertje te staan met daarin:
Achtergrond selecteren. Dan kan je uit 2 dingen kiezen: Album of Xperia
achtergronden.
5. Selecteer je afbeelding en klik op: Achtergrond instellen.

Tadaa, nu heb je een andere achtergrond of vergrendel scherm-achtergrond.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik volg jouw instructies, maar als ik dat doe, dan veranderen ze beide. En ik wil dat er maar 1 van beide veranderd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je echt de instructies gevolgd? Je hebt namelijk 2 verschillende vensters hè. Bij weergave en dan Achtergrond en Vergrendel scherm.
Kijk nog eens goed na. Zo ja, en het werkt nog steeds niet, kan ik je helaas niet helpen, sorry. Misschien heb je, je instructiegids/handleiding van je mobiel nog ergens leggen. Of een online handleiding.