hoe kan ik muziek van mijn Samsung Chromebook op mijn iphone zetten?

Op deze Samsung Chromebook kun je namelijk geen itunes downloaden. Maar ik dacht misschien weten jullie een andere oplossing? :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

Als het niet teveel muziek is (of als je internet niet tergend langzaam is) kun je je muziekbestanden uploaden naar Google Drive. Als het goed is zit dat standaard op je Chromebook, en anders kun je dat even toevoegen via de chrome store. Je hebt als het goed is een extra 100GB online storage voor Google Drive door de aankoop van je Chromebook, dus al je muziek moet er prima op passen.

Download daarna Google Drive op je iPhone, en download al je muziek zo terug naar je iPhone. Google Drive is als het ware een extra opslagplek in de cloud.