als wifi op mijn smartfone is ingeschakeld maar hij vind geen signaal/toegang, maakt hij dan gebruik van mijn databundel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, als je internet gebruikt, maar je hebt geen wifi-verbinding, dan zal de telefoon in principe je mobiele internet gaan gebruiken.

Toegevoegd na 54 seconden:
Mits mobiele data staat ingeschakeld op je telefoon, natuurlijk.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thxs b.bal,
Hoe kan ik mobiele internet uit zetten zonder app (bv Gmail) te verwijderen? Ik heb een LG Optimus 7 smartfone en ben 63...
bamibal
10 jaar geleden
Ik ken Windows Phone 7 niet, maar bij 8 zit het onder Instellingen - Mobiel netwerk. Daar kun je de dataverbinding in- of uitschakelen. Ik denk dat dat bij Windows Phone 7 ongeveer hetzelfde zal zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als je weet dat WiFi een redelijke tijd niet beschikbaar is, kun je dat beter ook uit zetten.
Je telefoon blijft n.l. naar die WiFi zoeken en dat knaagt flink aan je accu.

Andere antwoorden (1)

Ja, je mobiele telefoon zal gebruik maken van je databundel mits je deze hebt ingeschakeld. Ik raad het je aan om je WiFi uit te zetten als je buiten bent en gebruik wil maken van je databundel want anders is je telefoon de hele tijd aan het "zoeken" naar een WiFi verbinding en daardoor raakt je batterij dus 'sneller' leeg.