Waarom lopen batterijen snel leeg in mijn galaxy s2?

Ik heb een s2 en een tijdje geleden liep de batterij erg snel leeg, ik kocht een nieuwe batterij maar het probleem bleef. Dus kocht nog een nieuwe batterij en er is nogsteeds geen verandering. de batterij is zo leeg binnen 5-6 uur zonder ook maar iets te doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als eerste, daar staan smartphones bekend om, zeker de androids.
Maar je kan er wel iets tegen doen.
Bijvoorbeeld om eens te kijken wat er in de achtergrond draait.
Bijvoorbeeld je bluetooth, gps wifi en deze alleen aanzetten wanneer je er daadwerkelijk gebruik van maakt.
Ook kan je winst halen door het synchroniseren van je mail in te perken.
Onnodig om te zeggen dat bepaalde applicaties ( waaronder vrij zware spellen ) natuurlijk ook het één en ander vergen van je toestel.
Gewoon even kritisch langs je instellingen lopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hieronder een link met nog wat tips.

http://www.hongkiat.com/blog/conserve-smartphone-battery-life/