Kan ik alleen voor het laten omruilen van mijn iphone terrecht in de shop van amsterdam of kan ik ook naar een reseller-shop van apple?

Mijn telefoon is binnen een maand defect gegaan. Mijn eerder zoekwerk kwam uit op dat ik met aankoopsbon zo een nieuwe krijg ipv reparatie

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt naar de resellershop gaan, echter dan zal je in de meeste gevallen niet direct een ander toestel krijgen, maar zal deze eerst opgestuurd worden.

In de Apple Store wordt dit direct beoordeeld en kan je binnen een half uur buiten staan met een andere iPhone.

Let op: ik zeg andere iPhone en bewust geen níeuwe iPhone. De telefoon kán namelijk refurbished zijn. Maar ze zijn natuurlijk getest en zouden het als een nieuwe iPhone behoren te doen.

Als je helemaal (?) naar de Apple Store in Amsterdam (of Haarlem) gaat en vooral als je van ver komt, is het aan te raden vooraf een afspraak in te plannen.
Zie mijn laatste link bij bron om dit te doen. Je moet bij de Genius Bar zijn.