Kun je een reservekopie maken van je Iphone en de muziek van je Iphone of je Ipod zetten?

Wat een gedoe zeg, ik een reservekopie gemaakt van me Iphone 4S.
Nou wil ik de muziek van me Iphone 4S op me Ipod Nano hebben.
Dat kan toch wel?
maar hoe dan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het gekochte muziek is en het is gelocht op een Apple-id is het zo gratis vanuit iTunes store te downloaden, is het illegale muziek kun je het best je iphone synchroniseren met je computer en vervolgens te kijken of je muziek in iTunes staat zo ja, plug je iPod in en zet de afspeellijst op je iPod! Staat je muziek niet in iTunes en is het illegaal kun je een nieuwe afspeellijst maken in iTunes, daar je muziek vanuit een bestand of bureaublad inslepen en dan de afspeellijst synchroniseren met je iPod